loading...
دانلود نرم افزار و بازی
محمد مهدی اسلامی نیا بازدید : 0 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب FUSE برای XBOX 360

FUSE یک بازی عملیاتی چهار نفره داستان محور است که شما را به تجربه یک ماجرای جدید دعوت میکند . وقتی انسان به تکنولوژی بیگانان دست پیدا کند چه چیزی در انتظار ماست؟ اتفاقی که هرگز نباید بیافتد! وقتی یک منبع بی ثبات انرژی بنام FUSE به دست کسانی می افتد که نباید! سازمان سیا برای بازپس گیری آن یک تیم نخبه را مامور این کار میکند. تیمی بنام Overstrike 9.  با سه نفر از دوستان خود در یک بازی عملیاتی چهار نفره این شرکت شبه نظامی سرکش را که مسئول دزدین تکنولوژی بیگانه هستند از هم بپاشید و منهدم کنید. با استفاده از همکاری تیمی مرگبار، حملات ویرانگر همدیگر را با سلاح‌ها و ابزارهای تکنولوژی بالا پوشش دهید. ویژگی منحصربفرد LEAP این امکان را برای شما فراهم میکند تا در حین بازی و مبارزه به سرعت از یک عامل به عامل دیگری تغییر کنید و از این طریق از سلاح ها و مهارتهای یکدیگر استفاده کنید. شما به مهارت ها و اعضای تیم خود نیاز دارید تا این ارتش جهانی از کنترل خارج شده را متوقف کنید!


ویژگی ها:
عملیات گروهی کشنده و مرگبار- با استفاده از ویژگی LEAP در حین مبارزه میتوانید عامل نظامی خود را تغییر دهید و جای خود را عوض کنید
تکنولوژی سری بیگانه- انرژی بی ثبات FUSE قادر است مواد زمینی و طبیعی را به شیوه‌های فوری و فاجعه آمیز به مواد دیگر تبدیل کند
سلاح‌های تجربی- هر یک از عوامل گروه سلاح های ویژه و منحصربفردی دارند که با تلفیق آنها صدمه مهلکی به دشمن میتوانید وارد کنید
عملیات کلاسیک Overstrike 9 – در طی مراحل هر یک از عوامل گروه را تقویت کنید (upgrade)

تصاویری از محیط بازی :

FUSE XBOX360

FUSE XBOX360

FUSE XBOX360

   

 

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

توجه: لینک مستقیم بازی های بخش ایکس باکس به مدت 60 روز اعتبار خواهند داشت.

:: بخش اول ::

دانلود

حجم

:: بخش دوم ::

دانلود

حجم

:: بخش سوم ::

دانلود

حجم

:: بخش چهارم ::

دانلود

حجم

 

 

.: راهنمای استفاده از فایل های بازی ایکس باکس:.

1: تمامی فایل های بخش ایکس باکس بصورت ISO می باشد. و شما باید فایل ها را ابتدا دانلود و سپس از حالت فشرده rar خارج کنید.

2: بعد از اکسترکت شدن فایل rar یک پوشه با فرمت ISO در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما باید آن را توسط نرم افزار CloneDVD و یا نرم افزار های مشابه رایت نمایید.در هنگام رایت حتما توجه کنید از DVD9 (دی وی دی هایی با ظرفیت بیش از 4.7 گیگ) استفاده نمایید.

3: برای اجرای بازی های جدید باید کنسول خود را آپدیت کنید تا بتوانید بازی ها را بدون مشکل اجرا کنید.

4: سایت ایرانیان دانلود به سوالات شما در ضمینه آپدیت بازی ها پاسخ نخواهد داد, برای آموزش آپدیت بازی ها و همچنین سوالات خود می توانید به انجمن و یا سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 93